fbpx

OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA I PRODAJE

Opšti uslovi

Dragi potrošači,

Ovi opštim uslovima o korišćenju usluga internet prodaje na jedinstven način utvrđuju se uslovi pod kojima ZTR Cipelino,vlasnik ovog web sajta pruža usluge Internet prodaje korisniku i utvrđuje postupak za ostvarivanje međusobnih prava i obaveza ZTR Cipelino i korisnika usluga – potrošača. Smatraće se da ste prvim korišćenjem ovog web sajta dali svoju saglasnost da ćete poštovati i pridržavati se ovih Uslova korišćenja.

Na osnovu odredbe čl.13 i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača ZTR Cipelino, svoje potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.cipelino.rs obaveštava:

  • Da se prema Zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko našeg internet sajta cipelino.rs smatra prodajom na daljinu
  • Da se prodaja putem internet sajta cipelino.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti ZTR Cipelino sa sedištem u Pančevu, Miloša Obrenovića 12, matični broj 55447608, PIB 100523674, broj telefona 013 313 008, mail adresa online@cipelino.rs
  • Da se osnovna obeležja proizvoda mogu pronaći na sajtu cipelino.rs
  • Da roba koja se prodaje putem internet sajta cipelino.rs poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u Dekleraciji.
  • Da se saobraznost robe ugovoru isključivo utvrđuje prema nameni i svojstvima koji su definisani u dekleraciji.
  • Da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal iskazana sa uračunatim PDV-om.
  • Da je usluga isporuke robe besplatna za porudžbine čiji ukupan iznos prelazi 2000 dinara. Za iznos porudžbine koji je manji od 2000 dinara troškovi isporuke će iznositi 330 dinara.
  • Da kurirska služba City Express vrši isporuku kupljene robe na način koji je definisan na strani ISPORUKA PROIZVODA.
  • Da robu kupljenu putem internet sajta cipelino.rs potrošač može platiti pouzećem gotovinski prilikom preuzimanja pošiljke, istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu ili plaćanjem na račun u banci ili pošti – uplatnicom.
  • Da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe.
  • Da cene na sajtu cipelino.rs ne moraju nužno da prate cene u maloprodajnim objektima.
  • Da u slučaju nesaobraznosti robe ugovoru, potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na način kako je to definisano Pravilnikom o postupanju po reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem sajta cipelino.rs. Postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na stranici REKLAMACIJE.

Nijedan deo ovog web sajta nije predviđen kao ugovorna ponuda za prihvatanje. Vaša narudžbina predstavlja ugovornu ponudu, a naše prihvatanje te ponude smatra se činom slanja e-mail-a koji Vam ukazuje na to da je porudžbina realizovana i da je na putu ka odredištu, to jest Vama.

ISPORUKA PROIZVODA

Rok isporuke

Nakon završetka procesa poručivanja, na email adresu koju ste naveli prilikom kreiranja iste dobićete potvrdni email o uspešnoj kupovini. Poruka će sadržati detalje o procenjenom vremenu isporuke zajedno sa specifikacijom porudžbine.

Od trenutka potvrde kupovine rok isporuke je 3 radna dana u slučaju plaćanja robe pouzećem ili platnim karticama na sajtu u trenutku kupovine. Najčešće stižemo do Vas i ranije. Uobičajno vreme isporuke je od 1 do 2 radna dana osim u vreme Vanrednog stanja kada ovaj rok može biti duži zbog specifičnih okolnosti.

Samo u slučaju nejasnoća ili bilo kakvih problema vezanih za porudžbinu, kontaktiraće vas naš operater.

Za porudžbine čije se plaćanje vrši  korišćenjem e-bankinga, uplatom u banci ili u pošti, rok za uplatu je 3 radna dana od dana potvrde porudžbine, a rok isporuke je 3 radna dana od evidentiranja uplate.

Isporuku kupljene robe vrši kurirska služba City Express.

U koliko nas u roku od 14 dana od isporuke, ne kontaktirate u vezi sa bilo kakvim problemima sa robom, smatraće se da ste robu primili u ispravnom stanju i bez problema. Ako robu niste dobili u roku od 14 radnih dana, molimo Vas da nas obavestite što je pre moguće.

Poručivanjem artikala koji se nalaze u ponudi na web sajtu www.cipelino.rs, prihvatate sve naše Uslove korišćenja vezano za isporuke (dostave). Ako ste koristili besplatnu uslugu isporuke, nikakav povraćaj nije moguć. ZTR Cipelino ne preuzima odgovornost za neuspele ili zakasnele isporuke koristeći naše usluge besplatne isporuke. Povremeno, postoji mogućnost da se naša besplatna usluga isporuke suoči sa kašnjenjem na otpremi. Ako znamo da će Vaša roba biti kasnije otpremljena, trudićemo se da Vas kontaktiramo kako bismo Vas obavestili. Nažalost, nismo u mogućnosti da pratimo svaku isporuku nakon što je roba otpremljena – praćenje i upravljanje pošiljkom biće prepušteno kupcu (klijentu). Svako kašnjenje naših besplatnih usluga isporuke moraće da se rešava sa kurirskom službom koja je korišćena. Svi kontakt podaci će biti na raspolaganju na zahtev.

U slučaju zamene artikla troškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Preuzimanje pošiljke

 Vaše porudžbine dostavljamo uz podršku partnera City Express. Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 08:00 – 17:00h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je paket značajno oštećen i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na broj 013 313 008 ili putem mail-a online@cipelino.rs i navedite razlog zbog kog ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem roku obavestićemo vas o daljem postupanju.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

Cena isporuke

Usluga isporuke je besplatna za porudžbine čiji ukupan iznos prelazi 2000 dinara.

Za iznos porudžbine koji je manji od 2000 din troškovi isporuke će iznositi 330 dinara sa PDV-om.  Isporuka se plaća prilikom preuzimanja pošiljke, direktno kuriru gotovinom.

Troškovi isporuke narudžbine će biti jasno predstavljeni, izdvojeni i lako vidljivi u odnosu na cenu proizvoda, sa kojom će u zbiru formirati ukupnu cenu koja će biti jasno istaknuta i naznačena.

Obaveštenje o ceni isporuke stići će vam na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa specifikacijom porudžbine.

Napomena: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.


ZAMENA

Proizvod se u zakonskom roku može zameniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen ili korišćen. Rok za zamenu proizvoda je 14 dana  od datuma preuzimanja proizvoda od strane kupca.

Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili da Vam veličina ne odgovara ili da kupljeni proizvod želite da zamenite za drugi proizvod iste ili veće cenovne kategorije molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila na adresu online@cipelino.rs, napišete Vaš broj računa – otpremnice, šifru i veličinu proizvoda za koji želite da zamenite prvobitno poručeni proizvod. 

Za realizaciju zamene potrebno je da popunite Obrazac za odustanak od ugovora [preuzmite dokument] i da pošaljete artikal zajedno sa fiskalnim računom na adresu : ZTR Cipelino, Miloša Obrenovića 12, 26000 Pančevo.

U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. U koliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. U slučaju nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, troškove vraćanja snosi kupac.

Po prijemu vraćene robe, izvršićemo proveru artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i poslati vam zamenski artikal sa novom Račun-Otpremnicom.

Zamena je moguća samo u slučaju da nam vratite proizvod/proizvode kao nenošene i nekorišćene artikle sa originalnim pakovanjem.

Ako vratite nešto van zakonskog roka za zamenu, zadržavamo pravo da ponovo pošaljemo naručenu robu nazad na prvobitnu adresu isporuke.

Troškovi zamene

Troškove zamene robe snosi kupac u oba smera, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

PRAVO NA ODUSTAJANJE

Zakon o zaštiti potrošača za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja preofesionalne delatnosti) da odustane od ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga I dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi korisnik – kupac. Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu korisnika – kupca.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, I nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Obrazac/Izjava o odustanku možete preuzeti ovde.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo  uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, bez obzira na razlog vraćanja, Cipelino online prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što zanači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema Izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Roba se vraća o trošku korisnika, slanjem robe poštom na adresu: ZTR Cipelino, Miloša Obrenovića 12, 26000 Pančevo. Kupac je obavezan da proizvod vrati kao nekorišćen, neoštećen i u originalnoj ambalaži, odnosno u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen i u slučaju oštećenja ili neispravnosti proizvoda, kupac će biti obavešten o tome putem emaila. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen, a troškove vraćanja snosi kupac.

Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevim kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

REKLAMACIJE

Reklamacije na oštećenja u transportu

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da u prisustvu kurira vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je paket značajno oštećen i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite pozivom na broj 013 313 008 ili pošaljite mail sa svojim podacima ( ime, prezime, telefon) na adresu reklamacije@cipelino.rs i navedite razlog zbog kog ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem roku obavestićemo vas o daljem postupanju.

Reklamacije na pogrešnu vrstu robe

U koliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili  da je oštećena  molim Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke obavestite pozivom na broj 013 313 008 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon ) na adresu reklamacije@cipelino.rs i navedete razlog reklamacije ili zamene proizvoda. U najkraćem mogućem roku obavestićemo vas o daljem postupanju.

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe

Ukoliko isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni popravkom ili zamenom.

Kupac ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna popravka je moguća samo uz izričitu saglasnost kupca, ukoliko je artikal moguće servisirati. Popravka ili zamena robe mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za kupca i uz njegovu saglasnost.Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na kupca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Kod prodaje polovne robe, Prodavac odgovara za nesaobraznost robe u roku od jedne godine.

Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajucom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.

Da bi Kupac ostvario pravo na saobraznost dužan je, pri predaji robe Prodavcu na servis ili proveru, uz neispravan artikal priložiti dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, (po mogućstvu neoštećenu ambalažu), Račun-otpremnicu kojim se potvrđuje kupovina robe od Prodavca. Cipelino će potrošaču izdati reklamacioni list ili elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Roba koja se šalje na reklamaciju poštom mora biti propisno zapakovana u kartonsku ambalažu. Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja proizvoda i ambalaže koja nastanu u toku transporta na ili sa adrese kupca. Ukoliko je utvrdjeno fizičko i mehaničko oštećenje robe za koju Prodavac ne odgovara, Prodavac u slučaju povraćaja novca, nije dužan da vrati pun iznos kupoprodajne cene, već će cenu umanjiti za procenat ili iznos koji odgovara procenjenom procentu ili iznosu umanjenja vrednosti robe usled oštećenja. Procenu će vršiti ovlašćena lica Prodavca.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. S toga će potrošača svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnoti potrošača smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u zakonskom roku.

Ako je reklamacija opravdana zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:

  1. Otklanjanje nedostatka na proizvodu (popravku)
  2. Zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod ili
  3. Raskid ugovora

U slučaju raskida ugovora potrošač ima pravo na povraćaj novčanog iznosa na dan kupovine (iznosa navedenog na fiskalnom računu).

Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogucnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Prodavac se obavezuje da će svaki proizvod koji je predat na servis a cija reklamacija nije rešena u dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko Potrošač ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Kupcu će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.

Potrošač je dužan da popravljeni proizvod preuzme najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da može preuzeti proizvod sa servisa. Nakon isteka tog perioda Prodavac ne preuzima više nikakvu odgovornost za dati proizvod i proizvod može biti predat na recikliranje.

Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja usled nepravilnog održavanja, usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom kupca ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, ukoliko je proizvod vraćen bez fiskalnog računa ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.Potrošač će sačuvati originalnu ambalažu kupljenog prizvoda i koristiti je pri svakom internom i eksternom transport.

U koliko se na proizvodu kupljenom u Cipelino online prodavnici pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, proizvod možete reklamirati na sledeći način:

Preuzmite reklamacioni list ovde

Slanjem popunjenog reklamacionog lista na email adresu: reklamacije@cipelino.rs . Prilikom evidentiranja vaše reklamacije, ZTR Cipelino će potrošaču elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Proizvod koji želite da reklamirate pošaljite zajedno sa fiskalnim računom na adresu:

ZTR Cipelino, Miloša Obrenovića 12, 26000 Pančevo.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Tek kada se pošiljka sa reklamiranom robom vrati, ukoliko je reklamacija odobrena i opravdana, biće Vam odgovoreno u skladu sa Vašim zahtevom za rešenje Reklamacije: zamenom za isti proizvod, zamenom za drugi proizvod, povratom novca.

Sve detaljne informacije možete dobiti pozivom na telefona 013/313008

NAČINI PLAĆANJA

Proizvode koje želite da poručite putem Cipelino online prodavnice možete platiti na sledeće načine:

  • Plaćanje platnim karticama, online tokom procesa kupovine na sajtu
  • Plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke
  • Plaćanje na račun u banci – uplatnicom

Cene na sajtu

Istaknute cene na proizvodima su maloprodajne cene i u istaknute cene nisu uključeni troškovi dostave. Besplatna dostava je za sve porudžbine veće od 2000 dinara. U koliko je zbir stavki porudžbina manji od 2000 dinara, dostava se naplaćuje u iznosu od 312 dinara.

Plaćanje karticama

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Mastercard, Maestro, American Express. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke:

  • Broj kartice,
  • datum isteka i
  • CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.

Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih I inostranih banaka.

Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

U slučaju nepoštovanja pravila kupac snosi krivičnu i materijalnu odgovornost.

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste poručili putem Cipelino online prodavnice, plaćanje porudžbine se vrši isključivo gotovinom u dinarskoj valuti na ruke kuriru kurirske službe Dexpress koji vam donosi pošiljku.

Plaćanje na račun u banci – uplatnicom

Za porudžbine čije se plaćanje vrši uplatom na račun, rok za uplatu je 3 radna dana od slanja potvrde porudžbine na e-mail adresu navedenu u porudžbini. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate.

Uplatu možete izvršiti e-bankingom ili uplatnicom na šalteru banke ili pošte. Uplatnicu popunjavate na osnovu podataka koje ste dobili u potvrdi porudžbine. Proizvodi će biti rezervisani tri dana. Molimo Vas da svoju uplatu izvršite u tom roku, nakon koga će porudžbina biti stornirana. Za naknadne uplate nakon tog roka po osnovu istog predračuna ne možemo garantovati raspoloživost artikala.

Molimo Vas da ne uplaćujete iznos porudžnine dok vam ne stigne potvrda da je roba za vašu porudžbinu obezbeđena.

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivanjem broja telefona 013/313008 ili nam pošaljite email na adresu: online@cipelino.rs podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono) i broj dinarskog tekućeg računa.

Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosledjena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedeni način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ZTR Cipelino je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.


POLITIKA PRIVATNOSTI

Izjava o zaštiti privatnosti

U ime internet online prodavnice CIPELINO obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u ZTR Cipelino su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka. Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti vaše privatne informacije.

Cipelino online prodavnica se obavezuje da će poštovati Zakon o zaštiti podataka o ličnosti. Možete pristupiti našoj početnoj stranici web sajta i pregledati naš sajt bez otkrivanja vaših ličnih podataka. Međutim, kada se u procesu realizacije kupovine na www.cipelino.rs, od Vas će se tražiti da date određene informacije o sebi.

Da biste uspešno obradili vašu porudžbinu, potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, broj telefona i e-mail. Ove informacije su potrebne za sprovođenje isporuke i obaveštavaju Vas o statusu vaše narudžbine.

Informacije koje prikupljamo o vama koristimo iz sledecih razloga: obradu vaše porudžbine, upravljanje vašim nalogom, generalna administracija web stranice, poboljšanje dizajna I izgleda sajta, poboljšanje naših usluga, nove usluge i specijalne ponude koje mogu biti od interesa.

U koliko ste se prijavili za primanje Newsletter-a, dobijaćete od strane naše online prodavnice informacije o artiklima i akcijama. Podatke koje ste nam dostavili u prijavi za Newsletter koristićemo samo za slanje Newsletter-a. U koliko želite odustati od prijave za Newsletter-a to možete učiniti putem opcije otkazivanja prijave koja se nalazi u Newsletter-u. U tom slučaju lične podatke koje smo prikupili u svrhu slanja Newsletter-a nećemo više obrađivati.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Cipelino online prodavnica  se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Intelektualna svojina

Sav sadržaj na web sajtu www.cipelino.rs koji čine tekst, vizuelni i audio elementi, korisnički interfejs, kod, podaci i baze podataka, programski kod i drugi elementi servisa isključivo su vlasništvo ZTR Cipelino ili relevantnih trećih lica.

Neovlašćeno korišćenje, reprodukcija, kopiranje, distribucija, čuvanje ili bilo koji drugi vid korišćenja materijala sa web sajta smatraće se povredom autorskog prava ZTR Cipelino i podložno je pokretanju svih postupaka u punoj zakonskoj meri.

Prava trećih lica

Pravo na korišćenje usluga Cipelino online prodavnice koje korisnik stekne u skladu sa ovim Opštim uslovima ne može se preneti na treće lice.

Zakon i nadležnost

Ovi Uslovi korišćenja kao i odnos između Vas i ZTR Cipelino  tumače se u skladu sa Zakonom Republike Srbije, i ZTR Cipelino i VI se slažete da isključivu nadležnost imaju sudovi Republike Srbije.

Scroll to Top